,
Uiteraard zullen wij ten alle tijden zorgen dat alles volledig is ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM inclusief de norm van 1,5 meter afstand. Onderstaand kan je de maatregelen vinden die Waalhalla heeft genomen voor de gezondheid en veiligheid van onze gasten, sporters en medewerkers, om risico’s op besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen.
1: Bij binnenkomst wordt er een gezondheidscheck gedaan en dien je je te registreren;
2: Neem bij binnenkomst direct plaats aan een tafel op het terras, blijven staan of dansen is niet toegestaan;
3: Binnen is de horeca open en buiten zitten maximaal 50 personen;
4: Eigen consumpties op het terras zijn niet toegestaan;
5: Houd je aan de looplijnen, pijlen en routes;
6: Eten en drinken kan aan de bar besteld worden;
7: Eten wordt uitgeserveerd aan tafel;
1: Betreden op eigen risico; gebruik van skatebaan vanaf 7 jaar
2: Draag een helm. Onder de 14 jaar is een helm verplicht;
3: Foto’s of film? Vraag even toestemming, Waalhalla heeft het recht de foto’s of filmpjes te gebruiken, bewerken en te delen;
4: Let op je taalgebruik;
5: Bij diefstal, vernieling of vandalisme doen we aangifte!
6: Geen alcohol onder de 18;
7: Binnen roken is verboden! Dit geldt ook voor vapen;
8: U dient de aanwijzingen van het personeel op te volgen;
9: Wees bekend met de skate regels in het park; Niet skaten in het skatecafe;
10: Geen alcoholische consumpties of glas in het skatepark. Afval in de afvalbak!;
11: Denk aan de buren en houd je volume laag als je buiten bent;